آقایان مسئول!به جای توئیت زدن به فکر آینده فرهنگ این کشور باشید / دشمن خاکریزهای زیادی فتح کرده؛ شما هنوز در خاکریز معانی مانده اید؟!

شهدای ایران:سرویس فرهنگی/ علی صالحی زاده/از عباس ابدام اولین شهید #امربه_معروف در سال 69 در پارک لاله تهران تا علی خلیلی و دهها شهید و جانبازدیگردر این راه ، مظلومانه چاقو و چوب خوردن و ناسزا شنیدن تا ارزشهای این انقلاب و فرهنگ ملی این کشور به واسطه فرهنگ غربی و برهنگی و اهمال برخی از مسئولان پایمال نشوند؛ چرا که احیاء این فرضیه را به خاطر خوشایند این جناح و یا زدن آن جناح انجام ندادند، نه کرسی نمایندگی مجلس را می خواستند و نه در پی مسئولیتی در دولت. چرا که اگر چنین بودند الان آنان نیز همچون بسیاری از مسئولان فعلی یا سکوت می کردند و یا حرفهای دوپهلو می زدند تا نه سیخ بسوزد و نه کباب! شهدای آمر به معروف همیشه مظلوم بودند!
مدعیان لیدری اصولگرایی و انقلابی گری؛ مطلع باشید که سطل ماست بازی دشمن است، مثل بازیهای و جنجالهای قبلی، مثل فتنه 88، مثل بنزین 98، مثل مهسا امینی، این بار دیگر بازی نخورید و خواهشاً #ماست نباشید!
آقای مسئول! مساله حجاب را هر طور که می خواهید تفسیر کنید، خواه شخصی یا عمومی ، خواه شناختی یا امنیتی، خواه فرهنگی یا قضایی، هرطور می خواهید معنی کنید، اما بدانید که این وضعیتی که از کشف #حجاب به سمت برهنگی می رود زیبنده این کشور با بیش از 200 هزار شهید نیست! دشمن خاکریزهای زیادی فتح کرده؛ شما هنوز در خاکریز معانی مانده اید؟!
گوشی موبایلتان را زمین بگذارید به جای توئیت زدن به فکر آینده فرهنگ این کشور باشید؛ آن دنیا بدطوری جلویتان را جوانان شهید امربه معروف و نیز اغتشاشات اخیر یقه تان را خواهند گرفت!